درباره ما و افتخارات

تاریخچه:

در پاییز سال 1370 صنایع رنگسازی برتر شیمی با اخذ جواز تاسیس تولید انواع رنگ های اتومبیلی – ساختمانی – صنعتی - تینر با ظرفیت 2500 تن در سال به گروه صنعتگران کشور پیوست و از سال 1372 با بهره گیری از دانش و تلاش متخصصان توانست تولیدات خودرا وارد بازار مصرف نماید.این شرکت "کیفیت" را در تمامی زمینه های کاری به عنوان نخستین هدف به منظور جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان برگزیده و مفتخر است که به همت و تلاش همه جانبه کارکنان سخت کوش و متعهد خود تمامی استاندارد های ملی را کسب و موفق به اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 گردد. در حال حاضر این واحد با ظرفیت قابل ملاحظه در تولید انواع رنگ ها و تینرها در خدمت صنعتگران کشور می باشد.

فعالیت کارخانه:

  • واحد کنترل کیفی این کارخانه بصورت فعال و دائم محصولات تولیدی را قبل از عرضه به مشتری از نظر ساختار و ویژگی های مطابق با استاندارد آزمایش می نماید.
  •  فرمولاسیون تینر ها بر اساس دانش فنی و تحقیقات آزمایشگاهی ما و بر پایه نوع رزین و لاک ها تهیه گردیده و از آنجا که شرایط مصرف و روش های کاربرد متفاوت و دور از دسترس ما می باشد  لذا مصرف کننده موظف است قبل  از استفاده  (رنگ و تینر) را آزمایش نماید.
  •  این واحد آمادگی دارد تا به مصرف کنندگان محترم تولیدات سفارشی و خدمات فنی و آزمایشگاهی در مورد کلیه محصولات برتر را ارائه نماید.